November nyhedsbrev.

29/11/2021

Nu står december for døren og den hyggelige og til tider travle periode starter.

Jeg afslutter alle mine nuværende hold her i december.

De nye hold fra januar ligger klar på min hjemmeside, der er udover mine normale Nose Work hold også 2 nye Nose Work begynder hold.

Jeg er stolt af at have uddannet mig til Hoopers instruktør hos DKK. Nye Hoopers begynderhold, samt øvet hold, kommer også der, dog når vejret bliver lidt lunere og mere tørt.

Vil ønsker jer alle en god jul og et godt nytår.

Glæder mig til at gense jer i 2022.

Juli nyhedsbrev.

03/07/2021

Tak for jeres loyalitet gennem corona og ja vi kom godt igang igen med min hundeskole.

Nu er vi alle snart på vej på sommer ferie og jeg har sidste uge på min hundeskole i næste uge, hvor vi afslutter alle Nose work hold med en konkurrence, glæder mig.

Har lagt alle nye hold op på hjemmesiden, fra midt august, hvor jeg er tilbage efter ferien.

Alle mine Nose Work hold er også klar på hjemmesiden og I har selvfølgelig første ret til en plads på det hold som I plejer at gå på.

Som nyt er der rally begynder og øvet samt færdighedsprøve hold.

Mit efterår står blandt andet på endnu en ny uddannelse, denne gang Hoopers instruktør hos DKK, glæder mig til at lære mere om denne nye sport.

Vil ønsker jer alle en god sommer med jeres hunde og glæder mig til at se jer igen til august.

December nyhedsbrev.

03/12/2020

Først og fremmest ønsker jeg jer alle en glædelig jul og et lyst og lykkeligt nytår.

Mange tak for året der gik, ikke mindst jeres opbakning og loyalitet til min hundeskole, men også jeres engagement og jeres måde at være på.

Vi er pt i fuld gang med Nose Work jule konkurrencen og glæder mig til næste uges konkurrence tema.

Selvom 2020 har været et år hvor vi ikke har kunne deltage i så mange konkurrencer som vi gerne ville, har flere af jer alligevel været afsted og opnået flotte resultater og nye titler, stort tillykke med det.

Nu er resultater jo ikke kun prøver, I har alle rykket både som fører og team.

Min hundeskole starter op med nye hold, til januar, de nye hold er lagt ud. Nuværende kursister har fortrinsret, men send mig en mail hvis du gerne vil med på et hold.

2021 venter om hjørnet, jeg har planlagt kurser med flere gæste instruktører, indenfor Hoopers, LP og Nose Work, men vi må se hvad tiden er til.

Glæder mig til at overraske jer med flere nyheder fra min hundeskole, de er på trapperne.

September nyhedsbrev.

20/09/2020

Kære dig læser af mit nyhedsbrev.

Så har jeg lagt årets sidste kurser op på min hjemmeside.

For mine Nosework, Hoopers og LP kursister gælder det, som altid, at nuværende kursister har fortrinsret, skriv venligst til mig hvis du ikke vil benytte dig af denne ret eller hvis du er ny kursist og gerne vil have en plads 🙂

Selvom det er en underlig tid vi pt er i med Co-vid19 er det dejligt at se at vi kan komme til konkurrencer igen, så længe vi alle passer på hinanden og tager forholdsreglerne alvorligt.

Jeg personligt har glædet mig til at stille op med mine tøser i NW konkurrencer og ja at komme ud og dømme som NW dommer igen og se en masse flot fører arbejde.

Hoopers er kommet for at blive i min hundeskole. En sport jeg selv er blevet bidt af, en sport hvor alle hunde kan være med. Der er enkelte pladser på mit Hoopers begynder hold HOP008 fra november måned.

Mine trofaste rally kursister har ventet på nyt angående rally hold og jeg skriver til jer med mulighed for rally kursus lørdage i november og december.

Glæder mig til at kunne inviterer flere spændende NW og Hoopers instruktører til min hundeskole.

Glæder mig som altid til at inspirere jer.

Februar nyhedsbrev

07/02/2020

Så er vi godt i gang med februar og de nuværende hold som startede i begyndelsen af 2020 er godt igang.

Jeg fortsætter med de ændringer som jeg lavede i starten af året på alle mine hold. Jeg har lagt de nye hold klar på min hjemmeside.

Har I været på et hold og gerne vil fortsætte på næste hold har I selvfølgelig fortrinsret. Rart at vide at man er sikret en plads på næste runde af hold. I bedes melde tilbage indenfor 7 dage, hvis I ønsker at fortsætte på marts til midt maj holdene.

NW holdene fortsætter, jeg brænder for denne sport og elsker at se hvordan I udvikler jer sammen med jeres hunde, der vil komme lidt mere teori og snak om Nose Work hundens færdigheder, specielt i NW2 og NW3.

Mine rally hold kommer igen til maj.

Hoopers kurser kommer også som tilbud til jer. Har selv været på kursus og må indrømme at jeg syntes at det er sjovt, glæd jer.

FP færdighedsprøver kommer også som 3 timers kursus.

2020 byder på masser af egen Nose Work uddannelse, dommer uddannelse NW3 ved Adam Hübinette, SWDI kursus og flere spændende Nose Work instruktører på tegnebrættet.

Glæder mig til at inspirere jer.