En god start

En god start på en herlig dag begynder altid efter en Rally træningstime hos Merete.
Hendes altid glade og positive humør giver glæde og høj energi direkte ned gennem snoren fra mig til min hund.
Hver træningstime starter til tiden og i fuld fart, hvor vi begge rives omgående med.
Træningen er positiv, effektiv, seriøs samt yderst kompetent.
Det ses tydeligt, at Merete er super dygtig og har en bred teoretisk samt praktisk erfaring. Hendes kompetencer er enorm bredspektret. Jeg kan derfor kun give mine bedste samt varmeste anbefalinger til Merete og hendes Hundeskole. KLIK- KLIK.

Citat Kirsten Dan

En meget personlig hundeskole

“Hos Merete er man garanteret god og positiv stemning, blandet med seriøs og inspirerende træning 🙂 ”

Citat Karina Al-saffar

Ugens højdepunkt

At træne hos Merete er en af ugens højdepunkter. Altid glad og positiv og en fantastisk træner af både hunde og mennesker.

Citat Helle Randgaard

Træneren er en ildsjæl

Klik for at se hel artikl

Citat Kristin Nilausen

Alsidig og sjov hundtræning

Vi har gået til hvalpe træning, lydighed og rally hos Merete. Merete er en ærlig og alsidig træner, som er eminent til hele tiden at afveksle træningen og komme med gode input til nye handlemuligheder, hvis man oplever at træningen er gået i stå. På Meretes hold er der god stemning og masser af gode grin. Vi har altid følt os beriget, fyldt med godt humør samt energi og lyst til at gå hjem og træne videre.
Vores varmeste anbefalinger

Citat Zola, Barika, Torben og Dorte

Kompetent undervisning

Mine hunde og jeg er superglade for at træne hos Merete. Man får en virkelig kompetent undervisning og altid med en smittende entusiasme. Jeg kan derfor kun på de varmeste anbefale Meretes Hundeskole!!

Citat Susanne Miller