Kære læser af mit nyhedsbrev.

Først og fremmest ønsker jeg jer alle en glædelig jul og et lyst og lykkeligt nytår.

Mange tak for året der gik, ikke mindst jeres opbakning og loyalitet til min hundeskole, men også jeres engagement og jeres måde at være på.

Vi er pt i fuld gang med Nose Work jule konkurrencen og glæder mig til næste uges konkurrence tema.

Selvom 2020 har været et år hvor vi ikke har kunne deltage i så mange konkurrencer som vi gerne ville, har flere af jer alligevel været afsted og opnået flotte resultater og nye titler, stort tillykke med det.

Nu er resultater jo ikke kun prøver, I har alle rykket både som fører og team.

Min hundeskole starter op med nye hold, til januar, de nye hold er lagt ud. Nuværende kursister har fortrinsret, men send mig en mail hvis du gerne vil med på et hold.

2021 venter om hjørnet, jeg har planlagt kurser med flere gæste instruktører, indenfor Hoopers, LP og Nose Work, men vi må se hvad tiden er til.

Glæder mig til at overraske jer med flere nyheder fra min hundeskole, de er på trapperne.

December nyhedsbrev.