Endnu en nyhed fra min hundeskole. Er super glad for at kunne skrive følgende til dig:

Helle Sejer Damkjær har sagt ja til at komme til min hundeskole og undervise i Lydighed, Helle underviser kun med positiv forstærkning og har en spændende indfaldsvinkel til det at samarbejdet med sin hund. Kurset bliver den 28 maj, fra 9.00-16.00. Prisen er DKK 1450,- incl hund og DKK 400,- uden hund, priserne er inkl. morgenmad, kaffe og the, vand og slik. Du bedes selv medbringe frokost samt en stol :)

For at få det optimale ud af Helle lydigheds træning skriver Helle: Hvis kursisterne skal have allermest ud af kurset, holder jeg et oplæg om mine tanker om lydighedstræning. Da det giver meget bedre træning bag efter. Teorien er 27 maj klokken 19.00- 21.30 på Solrøds Bibliotek.

Lidt om Helle:
Uddannet som lærer med en efterfølgende masterdegree fra Ålborg universitet i læreprocesser – trænet hund i 25 år i både DKK og DcH – DKK lydighed har dog haft min første prioritet. – deltaget på det danske Lydighedslandshold i mange år med tre forskellige hunde. Bedste resultat en individuel 8. Plads og holdguld. – træner med positiv forstærkning og bruger meget energi på at analysere, hvordan hunden kan komme frem til succes, frem for at give den skylden for fejl. – lydighed SKAL i min verden være sjovt for både hund og fører. – jeg vil hellere se glade hunde der laver glædes-fejl endt trykkede hunde der er bange for at lave fejl – også selv om det koster point. – jeg har trænet og undervist stort set alle racer og går meget op i at finde frem til succes hos den enkelte hund og fører.

Helle Sejer Damkjær kommer til Meretes Hundeskole