Kære dig, læser af mit nyhedsbrev.

Så ligger alle de nye hold fra januar 2016, klar på min hjemmesiden. Vi træner stadigvæk indendørs i den dejlige hal i Køge, der er frostfri, med toilet og mulighed for at lave kaffe og the 🙂

Som noget nyt, har jeg nu mulighed for at tilbyde LP og hvalpe træning på en hverdags aften indendørs, nemlig mandag.

Derudover glæder jeg mig til at komme igang med nosework hold hvor jeg har hold både i weekenden og mandag aften, indendørs i hallen.

Hvad er nosework? En sport hvor hunden bruger en af sine bedste sanser, nemlig næsen. Sporten går ud på at hund og fører søger efter specifikke dufte i forskellige miljøer. Duften kan placeres højt eller lavt for at variere sværhedsgraden, så hunden bliver stimuleret både mentalt og fysisk. Hunden lærer at markere ved duften, enten med sit eller dæk. Alle kan lære denne sport. Der konkurreres allerede i Sverige, kunne være spændende hvis det også på sigt blev muligt i Danmark.

Da hundene ikke kan arbejde en hel time med deres næser, arbejder vi også med ” match to sample ” og tricks.

Derudover er der nogle enkelte timer i rally mix og tricks. Der kommer nye tricks hold i det nye år også.

Christina Ingerslevs empowerment kursus var udsolgt på 30 minutter, der er 2 observatør pladser tilbage.

Glæder mig til at overraske dig med flere positive nyheder fra Mereteshundeskole.dk – de er på trapperne.

Nye hold fra januar 2016 hos Meretes hundeskole