Så er der igen nyt fra min hundeskole.

Nye udendørs hold fra maj

Så ligger alle de nye hold klar på hjemmesiden, fra maj måned. Vi træner udenfor i Solrød.

2 pladser tilbage på Helle Sejer Damkjær kurset, 28/5 prisen er DKK 1450 incl 3 timers teori fredag 27/5 .

Fotodag med Camilla

Lørdag den 11/6 mellem kl. 10 og 14 har du mulighed for at booke tid med fotograf Camilla Johannessen fra Grafiko.dk. (som blandt andet har taget billederne du kan se her på min hjemmeside)

Jeg vil være tilstede på pladsen til at hjælpe eks. med at holde hunden under indkaldsbilleder.

Du får: 25 minutter med Camilla, som er lydhør for dine ønsker, og sørger for at de bedste sider i din hund kommer frem i billederne.

Glæd dig, Camilla tager de smukkeste billeder.

Glæder mig til at overraske dig med flere positive nyheder fra Mereteshundeskole.dk, de er på trapperne.

Marts nyhedsbrev