Så ligger de nye hold klar på min hjemmeside. Vi rykker ud i Solrød og omegn, på alle mine hold.

Nose Work:

Der vil være stor fokus på miljø træning og problemløsning på Nose Work holdene samt selvfølgelig de 4 momenter og hvad der skal trænes på for at kunne bestå en NW1 eller NW2 prøve.

Derudover kommer der nye Nose Work instruktører til min hundeskole fra Sverige:

Lotta Bauer 24-25/2 alt udsolgt.

Adam Hübinette 25 og 26/8/2018, weekend kursus med fokus på NW2 og NW3. Send mig gerne en PB hvis du vil med der, egne kursister har fortrinsret, der er også plads til observatører.

Hvalpehold, Let øvet og LP hold:

Disse hold bliver som altid ved Dueslaget, ved Jersie Privat skole, Åsvej 1, 2680 Solrød Strand.

FP1-3 og tricks:

Dygtige Connie Bai har sagt ja til at komme til min hundeskole og undervise og i FP1-3 samt tricks, en sport jeg selv er blevet grebet af, så der kommer mere af den slags kurser i 2018. Arbejder på at få flere dygtige instruktører til min hundeskole i disse discipliner.

Egen uddannelse:

Skal på flere NW kurser henover foråret og sommer, med dygtige Nose Work instruktører. Glæder mig til at dele min nye viden med jer.

Har mange nye ting i støbeskeen. Redningshund for en dag, mantrailing, spor osv osv

Og glæder mig til at overraske dig med flere nyheder fra Meretes Hundeskole.

Januars nyhedsbrev