Kære dig, læser af mit nyhedsbrev.

Så er vi lige starter på december måned og jule travlheden begynder så småt at sætter ind.

Jeg vil rigtig gerne benytte lejligheden til at sige jer mange tak for jeres opbakning til min hundeskole. Fantastisk engagement som I altid viser til træningen med jeres hunde 🧡

Har ændret lidt på mine NW hold, der er kommet flere ekspert hold, i bliver jo dygtigere og dygtigere og vil gerne at vi er maks. 4 på ekspert holdende og maks. 5 på begynder og øvet holdene. Vi træner 1 time på alle hold og efter banegennemgang er der mindst 10 minutter ene tid per kursist, sikkert mere.

Jeg har lagt de nye hold fra januar klar på hjemmesiden. Nuværende kursister har fortrinsret på samme hold til næste år. I bedes melde til indenfor 7 dage, hvis I ønsker at fortsætte næste år.

Næste år byder igen på rally, har nydt mine 3 ugentlige rally hold og det kommer til at fortsætte fra marts.

Stor efterspørgsel af Færdighedsprøve hold og ja de kommer, er selv blevet vild med fp og ja det skal vi træne, så I også der står snorlige.

LP1/LP2 holdene fortsætter, glæder mig til at se jer til prøver i 2020.

Spændende NW instruktører til min hundeskole i 2020, more to come.

Masser af egen NW dommer uddannelse i 2020 og glæder mig til at dømme NW3 for første gang i 2020, så spændende.

Glædelig jul. Kh Merete

December nyhedsbrev.