Så er der igen nyt fra min hundeskole.

Nye udendørs hold fra januar

Så ligger de nye hold klar på hjemmesiden, fra januar måned. Vi træner udenfor i Solrød.

Mantrailing

Helle Alstrup Fritzbøger har sagt ja til at komme til min hundeskole og undervise os i mantrailing, glæder mig helt vildt. Desværre kun venteliste, skriv til mig hvis du vil på venteliste.

Tilmeld dig Mantrailing her

Nose Work

Flere Introduktion til Nose Work kurser kommer hen over vinteren. Kontakt mig endelig hvis din klub/forening hellere vil have at jeg kommer ud.

Læs mere om Introduktion til Nose Work her

Spor kursus

Bliver udbudt efter jul. Torben Alsing Øtoft kommer til min hundeskole og underviser i spor (blod) kurset kommer til at strække sig over 4 gange, hver gang 1 1/2 time, vi starter til marts, hold øje med hjemmesiden.

Glæder mig til at overraske dig med flere positive nyheder fra Mereteshundeskole.dk, de er på trapperne.

November nyhedsbrev