Håber I alle er kommet godt ind i det nye år, 2 benede som 4 benede.

Tak for 2016, føler mig meget ydmyg og taknemlig over den fantastiske opbakning min hundeskole har modtaget og glæder mig til at undervise/inspirere jer i 2017.

Tøserne og jeg er tilmeldt en del uddannelse i årets 6 første måneder, Nose Work og LP.

• Februar står på endnu et LP kursus hos Siv Svendsen
  • I slutningen af Januar drager vi til Fyn for at blive undervist af dygtige svenske Sofia Olsson, som er instruktør hos Nose Work Professional i Sverige.
  • Maj drager vi til Stockholm til Nose Work kursus med Ron Gaunt.
  • Slut juni drager vi til Nose Work instruktør lejr i Håverud med Ron Gaunt och Fred Helfer, USA.
    Mats Hedlund, Emma Wallin och Marie Fogelquist fra Sverige.

Meget at glæde sig til. Jeg glæder mig til at inspirere jer med ny viden.

Derud over har jeg ændret lidt på strukturen på mine Nose Work hold. Der er nu 3 niveauer:

• Begynder, for dig som ikke har prøvet Nose Work før, eller været på introduktions kursus
  • Øvet, for dig som har været på begynder hold og måske 1-2 øvet hold
  • Ekspert, for dig som har været på minimum 3 øvet hold

De nye hold fra marts ligger klar på hjemmesiden.

Nose Work Begynder

Nose Work Øvet

Nose Work Ekspert

Nye Introduktion til Nose Work-hold

Introduktion til Nose Work

Jeg arbejder p.t. med nye tiltag, kurser, uofficielle LP og NW prøver her hen over foråret, sikkert på Feddet, hold øje med hjemmesiden.

Glæder mig som altid til at overraske dig med nyheder fra min hundeskole, de er på trapperne.

Januar nyhedsbrev