Dette kursus er for dig, som har lyst til at lære DKK’s rallyprogram at kende.

Vi gennemgår alle skiltene i begynder og øvet klassen. Teorien tager vi løbende. Jeg deler de forskellige skilte op i grupper, så du hurtigt lærer de forskellige skiltegrupper at kende. Der bliver rig lejlighed til at gennemføre baner svarende til dem, der gennemgås ved prøver, dog lidt sværere til træningen, da det skal være let at gå til prøve. Hver trænings time har et tema, så vi tager fat på starterne, fokus, hundens motivation, belønning osv., osv. Målet er, at du og din skal kunne bestå en rally begynder/øvet prøve  efter endt kursus samt få pinde i øvet klasse.

Søndag

RBØ037

RBØ037 er kun for nuværende kursister. Send mig en PB hvis du er ny og gerne vil med på holdet.

Vi træner 10.00 – 11.00 udenfor ved Jersie Lilleskole. Følgende datoer: 18/2, 3/3, 10/3, 14/4, 28/4, 5/5. Reserve hvis jeg må aflyse 12/5.

Pris DKK 1050,- incl moms.

RBØ037 er udsolgt