Kære læser af mit nyhedsbrev.

Tak for jeres loyalitet gennem corona og ja vi kom godt igang igen med min hundeskole.

Nu er vi alle snart på vej på sommer ferie og jeg har sidste uge på min hundeskole i næste uge, hvor vi afslutter alle Nose work hold med en konkurrence, glæder mig.

Har lagt alle nye hold op på hjemmesiden, fra midt august, hvor jeg er tilbage efter ferien.

Alle mine Nose Work hold er også klar på hjemmesiden og I har selvfølgelig første ret til en plads på det hold som I plejer at gå på.

Som nyt er der rally begynder og øvet samt færdighedsprøve hold.

Mit efterår står blandt andet på endnu en ny uddannelse, denne gang Hoopers instruktør hos DKK, glæder mig til at lære mere om denne nye sport.

Vil ønsker jer alle en god sommer med jeres hunde og glæder mig til at se jer igen til august.

Juli nyhedsbrev.