Kære dig læser af mit nyhedsbrev.

Så har jeg lagt årets sidste kurser op på min hjemmeside.

For mine Nosework, Hoopers og LP kursister gælder det, som altid, at nuværende kursister har fortrinsret, skriv venligst til mig hvis du ikke vil benytte dig af denne ret eller hvis du er ny kursist og gerne vil have en plads 🙂

Selvom det er en underlig tid vi pt er i med Co-vid19 er det dejligt at se at vi kan komme til konkurrencer igen, så længe vi alle passer på hinanden og tager forholdsreglerne alvorligt.

Jeg personligt har glædet mig til at stille op med mine tøser i NW konkurrencer og ja at komme ud og dømme som NW dommer igen og se en masse flot fører arbejde.

Hoopers er kommet for at blive i min hundeskole. En sport jeg selv er blevet bidt af, en sport hvor alle hunde kan være med. Der er enkelte pladser på mit Hoopers begynder hold HOP008 fra november måned.

Mine trofaste rally kursister har ventet på nyt angående rally hold og jeg skriver til jer med mulighed for rally kursus lørdage i november og december.

Glæder mig til at kunne inviterer flere spændende NW og Hoopers instruktører til min hundeskole.

Glæder mig som altid til at inspirere jer.

September nyhedsbrev.