Så er foråret snart på vej, og i takt med at der kommer mere lys, begynder vi mere og mere at rykke udenfor på mine Nose work hold. Har fundet nogle gode nye steder til os, så det bliver spændende og masser af udfordringer for hundene og jer.

Mit forår/sommer byder på dommer uddannelse i NW3 ved Adam Hübinette og kursus hos Simon Prince, glæder mig meget til det hele. Derud over skal vi selvfølgelig til en del Nose Work prøver og jeg skal også ud og være Nose Work dommer.

En Nose Work instruktør fra Sverige kommer til min hundeskole, mere information kommer senere.

Rally undervisning starter jeg også op med og glæder mig meget til at undervise i de nye skilte, godt med nye udfordringer er der kommet, så det bliver så godt. Rally prøver med egne hunde bliver der også plads til.

FP har vi også kastet os over og jeg regner med at lave et hold efter sommerferien.

Alle de nye hold, indtil sommerferien, ligger på hjemmesiden.

Jeg holder sommer ferie fra midt juli til start august, hvor min hundeskole starter op igen.

Marts nyhedsbrev