Først og fremmest ønsker jeg jer alle en glædelig jul og et lyst og lykkeligt nytår.

Mange tak for året der gik, ikke mindst jeres opbakning og loyalitet til min hundeskole, jeres engagement og jeres måde at være på.

De sidste uger har vi haft jule afslutning og konkurrencer på alle mine Nose Work hold og tillykke med de flotte resultater. Når vi taler om resultater har mange af jer deltaget i officielle Nose Work prøver, opnået flotte resultater, NW titler og stort tillykke med det. Men nu er resultater jo ikke kun prøver, I har alle rykket både som fører og jeres hunde på Nose Work adfærd kontoen, flot.

Min hundeskole starter op igen i starten af januar, de nye hold er lagt ud. Send mig en PB hvis du gerne vil med på et hold, så prøver jeg at finde en plads til dig.

Glæder mig til at vise jer mine nye indendørs lokaler til Nose Work. Gammel nedlagt varmecentral i Hedehusene i et hus i 3 etager, med uendelige muligheder for at træne Nose Work. Der er maskiner, forstyrrelser og ikke mindst varme 🙂 En anden hal i Borup, som bruges af en tømrer, med fantastiske inde og ude-områder med mange forstyrrelser. Når det bliver lidt lysere har jeg fået endnu et nyt område med mange forstyrrelser. læs får, som jeg glæder mig til at vise jer, more to come.

2019 bliver endnu et år som kommer til at stå i Nose Work tegnet. Prøver, dommergerninger, uddannelse og ikke mindst den første officielle Nose Work 3 konkurrence i DKK regi.

Simon Prins kommer til min hundeskole igen 6-7/4-2019. Klart en af de bedste syntes jeg. Der er enkelte pladser med og uden hund.

Glæder mig til at overraske jer med flere nyheder fra min hundeskole, de er på trapperne.

December nyhedsbrev