Håber I har haft en fantastisk sommer 🙂

Så ligger de nye hold klar på hjemmesiden fra oktober måned. Som altid har I, mine kursister, fortrinsret, jeg slår det ikke op andre steder.

Vi fortsætter ude, da de Nose Work planer jeg har lagt for mine kursister, kan efter min mening bedst trænes der. Vi har stor fokus på miljøet (som efter min mening er 80 procent af Nose Work) Vi træner selvfølgelig hvor der er lys og kan love mange nye spændende steder.

Der vil komme nogle tema kurser på 3 timers varighed, hen over vinteren, tænker indendørs på lørdage, hvor vi træner beholder søg NW1 og NW2 samt højdesøg. Obedience til fært. More to come.

Søndags holdene fortsætter også ude ved Jersie Privat skole, Åsvej 1. Her er der hvalpehold, LP, Let øvet samt Nose Work Ekspert hold.

Jeg har selv brugt sommeren på at træne min yngste Isabella op til NW1 samt at deltage i alle de kurser som jeg syntes var relevante:

Simon Prins, 2 dage kun for instruktører i en lille gruppe, hvor vi fik nørdet igennem. Derudover 2 dage for egne kursister fra min hundeskole. Håber meget han kommer igen næste år. Super inspirerende og meget lærerigt.

Adam Hübinette, 2 dage for egne kursister fra min hundeskole. Håber også på at gentage et kursus næste år.

Skal på Fred Helfers instruktør kursus samt almindeligt Nose Work kursus her til september med 2 af mine hunde, så 4 dage som vi glæder os meget til.

Derudover er jeg i gang med at uddanne mig til NW3 dommer i DKK regi. Vi har haft den første weekend, kommer selvfølgelig flere. Top spændende og lærerig weekend mange tak til Johanna Allernach og Adam Hûbinette for top undervisning.

Glæder mig til at komme ud og dømme NW1 og NW2 konkurrencer her i efteråret. Ser frem til at se jer derude med jeres dygtige hunde.

Ja,

så meget omkring Nose Work som jeg brænder meget for.

Brænder også for mine hvalpe kursister og LP kursister, som rykker sig. Det er altid er en fornøjelse at være med til at forme de kommende lydigheds stjerner.

Vi ses – Mange hilsner Merete

August nyhedsbrev