Håber I alle har haft en dejlig sommerferie, vejret var måske  ikke det bedste, men jeg håber at der har været afslapning til de 2 benede såvel som de 4 benede.

Der er fuld gang i hundeskolen og det glæder mig at melde ud, at jeg har fået adgang til en hal, 10 minutters kørsels fra Solrød, for de nye hold som starter til oktober. Dette gælder søndag, mandag og tirsdags hold. Hallen er frostfri og minimum opvarmet og ja, toilet er der også samt mulighed for at koge vand til kaffe og the. Hallen koster selvfølgelig lidt mere, men regner med at jeg kan holde hal tillægget på DKK 200  – en rimelig pris for at være indendørs i vinter halvåret.

Der kommer flere Nose Work hold om søndagen, som I har efterspurgt. Rally om søndagen fra øvet til champion klassen og ja LP, hvalpehold og let øvet hold.

Holdene onsdag og torsdag er udendørs og mon ikke vi også klarer det 🙂

Arbejder på at få en udenbys, spændende Nose Work instruktør til min hundeskole 27 og 28/12, klokken 9-16 begge dage, mere information kommer senere.

Alle de nye hold ligger på hjemmesiden 🙂

Glæder mig til at overraske jer med flere positive nyheder fra Mereteshundeskole.dk, de er på trapperne.

August nyhedsbrev