Kære dig, læser af mit nyhedsbrev.

Så er der igen nyt fra min hundeskole.

Nye udendørs hold fra august

Så ligger alle de nye hold klar på hjemmesiden, fra august måned. Vi træner udenfor i Solrød.

1 plads tilbage på Helle Sejer Damkjær kurset, 28/5 prisen er DKK 1450 incl 3 timers teori fredag 27/5 .

Tilmeld dig LP her

1-2 pladser tilbage på Connie og Meretes spændende rally kursus. Vi nørder og træner rally på en anderledes måde. Rally Begynder/Øvet fra 9.00-12.00 og Ekspert/Champion fra 13.00-16.00 kom og vær med til nogle hyggelige og lærerige rally timer. Vi træner ved Jersie hallen.

Tilmeld dig Rally her

Nosework

Kan nu kalde mig nosework instruktør, da jeg har gennemgået et 37 timers kursus ved Ron Gaunt, medskifter af K9 – Nosework USA. En spændende uge hvor Jewel og jeg fik trænet igennem og jeg fik mange nye indspil til min videre træning med jeres og mine egne hunde, glæd jer.

Glæder mig til at overraske dig med flere positive nyheder fra Mereteshundeskole.dk, de er på trapperne.

Maj nyhedsbrev